Wednesday, October 13, 2010

Studybook





(EN) here is my sketchbook for studies. normally I only make a lot of secret concept sketches for my up coming stories. but realize it really necessary to draw from life, portrait, pictures and so on. to improve my drawing and illustration skills. in combination with the assignments of the concept art movies.

and for in case you like to see it. than your just one klick away to my sketchbook and later some other works on my old gallery dan_arts. and just in case you are allergic of some nude drawings than you can better skip this.
Link to:old gallery site

(NL) hier is mijn schetsboek voor het na teken van dingen en bestuderen van dingen. in plaats van een hoop geheimzinnige ontwerp schetsen waar ik geen genoegt van kan krijgen. maar om mijn teken kwaliteit op te krikken ga ik nu me voor al focussen op het na teken van foto's stilleven landschap portret en ga zo maar door. en dan gecombineerd met de studies van conceptart.org probeer me zelf een beter te maken.

en voor geval je het leuk vindt om wat werken er van te zien en later ook anders werk. kan je op mijn oude gallery kijken die nog dan_arts heet. maar voor geval van jeugdige kijkers er zitten wel naakt tekeningen bij.
Link to:oude gallery site