Saturday, February 25, 2012

Thailand DVD cover

From Thailand DVD cover


From Thailand DVD cover


(EN) here are the dvd covers for the long thailand movie. filmed and eddied by my dad. with a view small film fragment's of me. but I don't what to ruin the mood with a boring plastic cover. so I decided to make on by me self for the group traveling with us true thailand. with each a differed dvd cover. If you want to see it for you self than klick on the link below.

(NL) hier zijn de dvd doosjes voor de lange thailand film. gefilmd en gemaakt door mijn vader. met een paar kleine film fragmenten van mij er in. maar ik wilde niet de sfeer verpesten door een saai plastic doosje te geven aan de groep leden van de reis. dus heb ik zelf een doosje gemaakt waar de 2 dvd in konden.

dus als je benieuwd bent naar de verschillende doosje aangezien ze allemaal anders zijn kan je op de link likken

link to: Thailand DVD cover (picasa)